Підписуйтесь на новини

Колона – Сайт громадської журналістики

Cтало відомо, хто “вкрав” два мільйони мера Ужгорода

два мільйони мера Ужгорода

Західна Україна

Cтало відомо, хто “вкрав” два мільйони мера Ужгорода

Сайт Ужгородської міської ради вказав, що на Колоні опубліковано недостовірну інформацію, проте прес-служба навіть не зауважила, що причиною спірної ситуації є специфічний почерк Богдана Андріїва.

На Сайті громадської журналістики було опубліковано матеріал, котрий стосувався Ужгородського міського голови Богдана Андріїва, а саме – публікація “Доходи мера Ужгорода: чиновник «помилився» на два мільйони?”. В ній містилися дані, що міський голова в декларації ВКАЗАВ дохід від дивідендів, процентів – 258 тисяч 432 гривні. Хоча, як стверджується на сайті Ужгородської міської ради, там, насправді, ВКАЗАНО 2 мільйони 584 тисячі 321 гривня.

Куди ж поділися два мільйони мера Ужгорода?

Ось, матеріал із сайту міськради Ужгорода:

Куди ж поділися два мільйони мера Ужгорода?

На думку журналістів Сайту громадської журналістики, некоректно та непрофесійно називати матеріал сайту Колона та інформацію у ньому недостовірними. По-перше, скріншот декларації (див. його фрагмент нижче) подано в повному вигляді, з усіма вказаними у документі цифрами, без обрізок та упущень. По-друге, дані про отримані дивіденди та проценти вказані в декларації саме так, що їх можна трактувати, як помилку при заповненні декларації. На цю помилку і вказали журналісти.

Але хіба когось хвилюють якихось два мільйони мера Ужгорода?

Куди ж поділися два мільйони мера Ужгорода?

Для наочності позиції редакторів сайту наводимо цитату з матеріалу (з орфографічними правками):

[quote style=’1′ cite=”]Де саме міський голова допустив «помилку», поставивши зайву цифру, або ж не вказавши кілька мільйонів, – невідомо.[/quote]

Крім того, варто зазначити, що не тільки автори Сайту громадської журналістики бачать 6-значну сума у вказаному полі. В міні-опитуванні, яке було проведено після публікації в Ужгороді, деякі користувачі вказали на це (просимо перейти за посиланням та оцінити коментарі):

123

Більше того, в результаті розгляду декларацій Богдана Андріїва за попередні роки журналісти Колони виявили цілий ряд неточностей та невідповідностей, про що теж ідеться в матеріалі. Ці невідповідності, зрештою, залишились поза увагою міського очільника та його колег, але ми про це нагадаємо згодом.

Якщо ж говорити про зауваження, яке опублікував сайт міськради Ужгорода, то варто зазначити, що назва матеріалу “Доходи мера Ужгорода: чиновник «помилився» на два мільйони?” містить пряму вказівку на помилку, а також знак питання, який при здоровому глузді не можна трактувати, як ствердження.

Сподіваємося, що уже в недалекому майбутньому декларації, котрі будуть опубліковані на сайті Ужгородської міської ради, не викликатимуть жодних питань.

Найкращий варіант команда Сайту громадської журналістики бачить в тому, щоб в Україні запрацювало законодавство про електронне декларування – тоді усі декларації будуть подаватися у зручному та недвозначному форматі.

Це, зокрема, дозволить зменшити кількість безграмотних чиновників.

Адже ми, зрештою, розраховуємо на повагу до роботи журналістів, відповідальне ставлення до заповнення декларацій та прогресивність у роботі чиновників.

Від автора:

[quote style=’1′ cite=”]Рекомендуємо працівникам Ужгородської міської ради ще раз звернути увагу на нашу інфографіку – дивлячись на неї дуже довго та уважно можна розгледіти цифру “1”. Її просто невидно. Вона там є, інфа – 100%.[/quote]

Хіба когось хвилюють якихось два мільйони мера Ужгорода?

Continue Reading
СТАТТІ НА ЦЮ ТЕМУ:
ПРОКОМЕНТУВАТИ

Висловіть свою думку

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

ТОП

To Top