Наші контакти

Колона – Сайт громадської журналістики

Чи змогли ЗМІ Рівненщини реформуватися?

Західна Україна

Чи змогли ЗМІ Рівненщини реформуватися?

З січня 2016 року набув чинності закон про реформу друкованих ЗМІ. Реформування ЗМІ Рівненщини та інших державних і комунальних друкованих засобів масової інформації, які належали місцевому самоврядуванню чи органам виконавчої влади це передусім можливість для вдосконалення тих же медіа, та можливість стати фінансово-незалежними, що має дозволити їм мати незалежну редакційну політику та не бути піар-інструментом у руках влади.

Дана реформа це також зобов’язання нашої країни перед Радою Європи, ще з 2005 року. щоправда ця реформа має свій термін і це 1 січня 2019, після чого в Україні не повинно бути друкованих ЗМІ,  засновниками яких є органи держвлади чи місцевого самоврядування.

Сайт громадської журналістики проаналізував, які ЗМІ Рівненщини реформувалися, та хто з них став незалежними.

Отже, згідно списку об’єктів реформування, який був складений державним комітетом телебачення і радіомовлення України у Рівненській області повинно було реформуватися 21 видання: газета
“Замок” (Дубно), газета “Володимирецький вісник” (Володимирець), газета “Полісся”  (Зарічне), газета “Вісті Рівненщини” (Рівне), газета “Надслучанський вісник” (Березне), газета “Дубровицький вісник” (Дубровиця), газета “Вісник Демидівщини” (Демидівка), КП “Редакція газети “Вісник Кореччини”  (Корець), газета “Новини Рокитнівщини” (Рокитне), газета “Нове життя” (Здолбунів), Комунальна  організація “Редакція газети “Гомін”  (Млинів), газета “Рідний край” (Гоща), газета “Життя і слово” (Острог), газета “Сарненські новини” (Сарни), редакція Рівненської міскрайонної  газети “Слово і час”  (Рівне), редакція Дубенської районної газети  “Вісті Дубенщини” (с. Семидуби Дубенський район), редакція газети “Прапор перемоги” (Радивилів), Редакція Костопільської районної газети “Новини Костопільщини” (Костопіль), газета “Замкова гора” (Острог),  газета “Сім днів” (Рівне), газета “Сурми Радзивілів” (Радивилів).

Серед них такими, що вважаються повністю реформованими – 15. Свідоцтво газети “Вісті Дубенщини”  визнано недійсним, а також було прийнято рішення Дубенської районної ради про ліквідацію КП.  Газети “Новини Костопільщини“, “Слово і час“, “Гомін“, “Вісник Кореччини”  –  вважаються, такими, що знаходяться в стадії реформування організації та видання.  Газета  “Прапор перемоги” станом на 18 грудня 2018 року немала рішення або відповідного розпорядження яке б дало змогу провести реформування.

Слід зауважити, що за  даними Держтелерадіо Рівненська область є одним з лідерів з реформування.

Видання, які не будуть реформовані до кінця року уже в наступному просто не матимуть реєстрації.

На реформування ЗМІ Рівненщини могло вплинути безліч різних чинників таких, як не бажання влади або ж самого колективу проводити реформування.

Також не були сприятливими  чинниками для реформи підвищення вартості на папір, друк, та доставку. І звісно зниження попиту на друковані ЗМІ може бути одним з основних чинників, чому деякі видання досі не провели реформування.

Читають

Загрузка...
Вверх